Druk, druk, druk

9 december 2010 - Londen, Verenigd Koninkrijk

Marjolein op bezoek

Vorige week kwam Marjolein! Hier een lijstje van wat we hebben gedaan:

8 sneeuwvlokjes (oké, het waren er iets meer)
7 dagen
6 pubs
5 musea
4 avondjes uit eten
3 markten
2 kerken
1 sinterklaasfeestje
0 metrostakingen

Hier een kort overzichtje van wat ik heb gedaan in foto's:

8. Vroeg biertje voor de natte wandeling (11.30u)8. Beachy head
Samen met Tom en Pim naar de zuidkust. Het was erg mooi maar ook erg nat. Om onszelf wat meer moed te geven namen Tom en ik al 's ochtends vroeg (11.30 uur) een biertje.. :)

8. Lord mayors show
De Lord Mayors show is een stoet met allerlei mensen met achteraan de burgemeester in een gouden koets. Aan het einde van de dag was er een hele gave vuurwerkshow!

8. British museum8. Museum of childhood
Met mar heb ik dus heel wat musea gezien, hier het british museum en het museum of childhood. :)

8. Eekhoorn
Overal in Londen zijn eekhoorns die niet bepaald bang zijn voor mensen.

Studeren

Het semester is hier alweer bijna afgelopen. Volgende week heb ik 4 tentamens en dan ben ik hier alweer klaar! Nu is het dus tijd om echt heel hard te studeren. Wel raar, over 8 dagen ben ik gewoon alweer klaar hier in Londen!

In de kerstvakantie blijf ik hier nog, op 3 januari kom ik weer gewoon lekker terug naar Nederland. Met de kerst zit ik gelukkig niet alleen: eerst komen mijn ouders een weekendje, daarna komt Rik een week rond de kerst en ten slotte komt mar een aantal dagen rond nieuwjaar. Dus ik heb nog een super leuke vakantie voor de boeg!

Dit was denk ik mijn laatste stukje. In januari spreek ik jullie weer allemaal in het echt (en dan zal ik ook mijn verjaardag vieren!:) )

1. Iris:
    9 december 2010
    Zooo Simoon, wat gaat de tijd snel!! Nog maar 8 dagen, die zijn echt zo voorbij. Succes met de laatste loodjes en een heel fijne vakantie! Kus Ier
  2. Gerard:
    11 december 2010
    Lieve Simone, weer een lekker vlot verhaal! Goed dat je geniet van Londen. Binnenkort weer heel gewoon Eindhoven, maar dat went ook wel weer. Heel gauw tot ziens! Gerard
  3. Hendrik en Annet:
    11 december 2010
    Hoi Simone,
    Wat fijn om weer je verhaal te lezen en wat vliegt de tijd. Wij wensen je heel veel succes met studeren én de laatste loodjes toe maar wensen je ook gezellige en fijne December dagen toe in Londen.
    Tot Januari!
    groetjes xxx
    Annet
  4. Willeke:
    14 december 2010
    Hoi Simone!

Bijna terug :), dan heb je hier in nl in ieder geval ook nog een leuk sauna weekeind om naar uit te kijken en een "schoonbroer" om te ontmoeten ;)

X veel plezier en succes nog daar :)