Musical (en meer)

29 oktober 2010 - Londen, Verenigd Koninkrijk

Musical: Grease!

Het huisgenootje van Paul was gisteren jarig en ze had niemand om dat mee te vieren, daar moest gisteren natuurlijk wat aan gedaan worden! Met z'n vieren (Isabel (de jarige), Jules, Paul en ik) gingen we naar een musical. Op zoek naar een goedkope last minute dus! Goedkoop werd het uiteindelijk niet echt, maar gaaf was Grease zeker! Het was natuurlijk leuk om alle liedjes mee te kunnen zingen. De musical was echt zó goed gezongen en veel gedans gezien, mooie (aan)kleding, hmm het was echt gaaf.

Hoogtepunt: drie mannen die op de achtergrond in enkel een handdoek dansten en zongen. :D
Dieptepunt: het einde en dat we geen foto's mochten maken :(

6. Grease6. Grease tickets

Natural history museum

Dit is een soort naturalis, maar eigenlijk is het nog wel gaver. Ze hebben een afdeling met edelstenen, erg mooi en ook met vele diamanten, wow! Wat al net zo mooi was, was het gebouw, echt heel groot!

6. Natural history museum6. Tyrannosaurus rex

GGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR IK BEN EEN T-REX!!! Waaaaah help! Hij beweegt! (Er was dus een bewegende, grommende, angstaanjagende dino... :)

Studeren...?

Jep er moet ook nog een beetje gestudeerd worden. Vorige week mijn eerste echte proefje gehad. Niet echt heel spannend: met de trekbank aan de slag. (Daarmee trek je dus iets kapot.)

6. Trekbank

Zo, nu lijkt het ook nog alsof ik hier iets doe! :)

1. Iris:
    30 oktober 2010
    Haaai Simoon,

wat een heerlijk leventje heb je toch daar in Londen! En wij maar ploeteren in het herfstige Amsterdam ;).
    Ik had in m'n hoofd dat Rik er nu zou zijn...? Is hij onderweg? Veel plezier samen!!

Liefs Iris
  2. Maartje:
    30 oktober 2010
    Hey Simoon!
    Klinkt weer goed allemaal!!!
    Heb je nog meegeswingd in de zaal??
    Kuzzszz
  3. Chantal:
    1 november 2010
    Hey Siem!
    Lachen zeg, Grease! Geniet er maar van! Nee fietsen zijn duidelijk niet zo geintegreerd in de rest van de wereld als in Nederland ;) pas maar goed op jezelf daar!
    Kus, Chantal
  4. Renske:
    2 november 2010
    Leuk, Simoon, al die foto's van Cambridge, History museum en andere engelse sfeervolle pictures! Ik kom al helemaal in de stemming. Ik kom je graag opzoeken in december!
    liefs uit Haarlem
  5. marjolein:
    5 november 2010
    Ben blij dat je daar niet alleen maar aan het feesten bent! Het is een bijzondere ervaring die je natuurlijk het best educatief kunt invullen met brullende t-rexen enzo...
    Haha, ik kom gauw met een lading pepernoten in je richting! Nog 31 dagen tot sinterklaas! (er wordt op mijn wc-deur afgeteld).
    Ik dacht dat musicals daar een stuk goedkoper zijn! My fair lady vond ik geweldig toen ik in Londen was!
    En is Rik daar nu bij jou?
    Tot gauw!